SREDA, 29. MAREC 2017
16.00
CENTER MLADIH KOPER (GREGORČIČEVA 4)
Rok za prijavo: PONEDELJEK, 27. MAREC 2017
Namen okrogle mize je predstaviti in izmenjati poglede na spremembe v delovanju in upravljanja mest, ki jih prinašata razvoj interneta in mobilne tehnologije. Digitalne storitve, aplikacije in inovativne oblike povezovanja ljudi, kot so sodelovalna ekonomija, pametne skupnosti in množično sodelovanje (crowdsourcing) prinašajo priložnosti za prebivalke in prebivalce Kopra ter okoliških vasi na področju izboljšanja mobilnosti, delovnih mest, zdravja, porabe virov in naslavljanja bivanjskih problemov. Pri tem bo za učinkovito delovanje pametnega mesta potrebno vzpostaviti ustrezno infrastrukturo, uporabniške veščine, varnost, zaupanje med deležniki in spodbujati vključevanje občanov, še posebej mladih.
Te in ostale izzive bomo v razpravi na okrogli mizi naslovili s pomočjo vprašanj:
Kaj je pametno mesto in kakšna je njegova vizija na primeru mesta Koper?
Katere pametne storitve bodo občanom na voljo in katera digitalna znanja bodo potrebovali za njihovo uporabo?
Kako lahko sodelovalna ekonomija in pametne skupnosti prispevajo k inovativnemu trajnostnemu razvoju mesta Koper in njegove okolice?
Kakšna je vloga mladih pri sooblikovanju pametnega mesta Koper in kako lahko pri tem pomaga crowdsourcing?
V drugem delu dogodka pa bomo izvedli delavnico pilotnega crowdsourcinga, namenjeno predvsem mladim in njihovi seznanitvi z različnimi vidiki množičnega sodelovanja ljudi (crowdsourcing) ter potencialih vzpostavljanja pametnega mesta Koper in razvoja digitalnih storitev za občanke in občane. Metodo crowdsourcinga bodo udeleženke/-ci tudi preizkusili na praktičnem primeru.
PROGRAM DOGODKA:
15.30-16.00 Registracija udeleženk/-cev
16.00-16.10 Uvodni nagovor
16.10-17.40 Okrogla miza: Pametno mesto Koper in digitalne storitve po meri občank in občanov (crowdsourcing)
Gostje:
Marjan Turk, generalni direktor Direktorata za informacijsko družbo na Ministrstvu za javno upravo;
Sebastjan Jeretič, svetovalec župana za komuniciranje in digitalno agendo pri Mestni občini Koper;
Aljoša Žerjal, direktor Harpha Sea, d.o.o. Koper in vodja delovne skupine za pripravo Strategije Koper – pametno mesto;
Matevž Straus, urbani sociolog in komunikolog, projektni svetovalec Občine Idrija, vodja projekta TBI: Mladi, mesto in dediščina;
Blaž Golob, direktor SmartIScity, koordinator za Slovenijo v mreži strokovnjakov Crowd Dialog Europe.
Moderator:
mag. Simon Delakorda, direktor Inštituta za elektronsko participacijo
17.40-18.00 Odmor za kavo in prigrizek
18.00-18.20 Crowdsourcing: opredelitve in predstavitve dobrih praks (EU raven)
18.20-19.20 Nabor problematik v povezavi s pametnim mestom Koper in digitalnimi storitvami po meri občank in občanov (po izboru udeleženk/-cev) in delavnica crowdsourcinga (praktičen primer reševanja izbrane problematike po metodi crowdsourcinga)
19.20-20.00 Povzetki dneva, zaključek dogodka in mreženje ob prigrizku
Svojo udeležbo potrdite preko spletnega obrazca najkasneje do ponedeljka, 27. marca, oz. do zasedenosti prostih mest.
Facebook dogodek: klik
Foto: v3rbo.com via Visual Hunt / CC BY-NC-SA