Z oblikovanjem evropskega HUB modela želimo prispevati k boju proti brezposelnosti mladih in spodbuditi mlade k vključevanju v socialno podjetništvo za mlade.
TRAJANJE PROJEKTA: 1. 9. 2015 – 31. 8. 2017
PROJEKTNI PARTNERJI: PiNA (Slovenija), Bridging to the Future Ltd. (Velika Britanija), Drosostalida (Grčija) in National Management School (Bolgarija).
PROJEKT PODPRT S STRANI/PROGRAMA: Erasmus+, KU2 Strateška partnerstva na področju mladine
REFERENČNA ŠTEVILKA PROJEKTA: 2015-2-SI02-KA205-013022
KLJUČNE BESEDE: SOCIALNO PODJETNIŠTVO, ZAPOSLJIVOST, NEET, HUB MODEL, KREPITEV ZMOGLJIVOSTI
KONTAKTNA OSEBA: Urška Vezovnik
OPIS PROJEKTA:
SOCIALNO PODJETNIŠTVO ZA MLADE: NOVA PRILOŽNOST V KRIZNEM OBDOBJU
V času trenutne gospodarske krize, ki močno vpliva na generacijo mladih, želi naš projekt z bolj inovativnim pristopom stopiti v boj proti brezposelnosti. Socialno podjetništvo za mlade je rastoče področje, v katerem bi lahko mladi našli zanimive priložnosti: HUB model bo pomagal ustvariti »start-up zbirališča« in s tem podprl ustanavljanje novih socialnih podjetij.
Več o projektu: tukaj
PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
OBLIKOVANJE EVROPSKEGA HUB MODELA ZA MLADE SOCIALNE PODJETNIKE
Mednarodni projektni sestanki: Načrtovanje, mreženje, izmenjava izkušenj pri vzpostavljanju evropskega HUB modela za družbeno odgovorne mlade podjetnike. HUB model bo vseboval:
– Start-up smernice;
– Evropsko mrežo/skupnost Mladih ambasadorjev socialnega podjetništva;
– HUB promocijski set- namenjen širši javnosti.
Kratko skupinsko usposabljanje: za izobraževanje in usposabljanje osebja in mladinskih delavcev, ki delujejo na tem področju;
Dogodek za razširjanje rezultatov: predstavitev, prepoznavnost in diseminacija evropskega HUB modela za družbeno odgovorne mlade podjetnike v obliki regionalnega/nacionalnega seminarja ali konference;
Lokalne aktivnosti:
– Vzpostavitev pilotskega HUB-a (samostojno ali v sodelovanju z lokalnimi/regionalnimi ustanovami) z uporabo razvitega modela in z organiziranjem osmih lokalnih dejavnosti (delavnice, svetovanje in mentorstvo);
– Organizacija dveh spletnih seminarjev na partnersko organizacijo o temi po njihovem izboru, ki zadeva osebe, ki niso zaposlene, vključene v izobraževanje ali usposabljanje (NEET).
OTIPLJIVI REZULTATI:
Priročnik za vzpostavitev podpornega okolja za družbeno odgovorne mlade podjetnike (2017).
Spletni seminarji
FOTOGRAFIJE: