Crowdsourcing je vrsta aktivnosti, ki povezuje anonimno množico ljudi, ki se prostovoljno vključi v reševanje nekega izziva, s čimer združimo pester nabor znanja, izkušenj, talentov in idej ter dosežemo dolgoročno korist za celotno skupnost. V ospredju je torej ideja, da lahko kolektivna inteligenca doseže več kot individualna. Fenomen, ki največkrat poteka preko spleta, v slovenskem jeziku opisujemo z besednimi zvezami: množično zunanje izvajanje, moč oz. znanje množic, množicanje, in podobno. Najbolj znani primeri crowdsourcinga so Wikipedia, iStockphoto, Linux in Threadless.
O crowdsourcingu so spregovorili:
Eva Matjaž (Kreativni center Poligon)
Tanja Aitamurto (Brown Inštitut za medijske inovacije na Univerzi Stanford)
Darka Podmenik (Inštitut za razvojne in strateške analize (IRSA))
Anže Kokot (Zavod ZMAG)
Marina Markežič (Zavod ZMAG)
Matija Milkovič Biloslav (start-up produkt SWICH, Zavod ZMAG)
Ana Kandare (Zavod Radio Študent)
Produkcija: PiNA
Vabljeni k ogledu še:
Digitalna agenda za Evropo: klik
Digitalna neenakost: klik
Nevtralnost interneta: klik
Splet in družbena orodja za e-participacijo mladih: klik
E-volitve: klik
IKT v izobraževanju in informacijska pismenost: klik
Varnost na spletu: klik
Fotogalerija snemanja video oddaj: tukaj